вівторок, 12 травня 2015 р.

Спогади про незабутнє…


Швидко пливе час  його не повернути.  Вчора ви були малятами, а сьогодні  - випускники. Як вам хотілося вирости якнайшвидше, а сьогодні хочеться кричати : «Дитинство!!!!!! Зачекай ще мить!!!!....»
                Школа, шкільні друзі, шкільні вчителі, шкільне кохання... В одних все це залишилося в минулому, для інших це частина нинішнього життя, ну а когось це ще очікує.
Скільки щасливих днів ви прожили разом! Скільки було жартів і сміху! Скільки обговорили серйозних проблем!
Сьогодні перед вами важливий вибір. Який обрати шлях щоб будувати щасливу долю!!!
Давайте пригадаємо  важливі моменти, курйозні  випадки з шкільного  життя…

I так спогад №1…

5 коментарів:

  1. Дуже сумно прощатися зі своїми друзями, але я сподіваюся ми будемо підтримувати одне одного і в дорослому житті... Особливо мені запам'яталася наша поїздка в Карпати, де ми від душі повеселилися і отримали багато емоцій. Я щаслива, що зустріла на своєму життєвому шляху таких чудових друзів. 11-А я люблю вас!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Погоджуюсь з Христею, ніколи не забуду шкільне життя, однокласників. Є багато приємних спогадів. Здається, тільки недавно ми прийшли у школу а вже її покидаємо. Ми будемо сумувати за тобою, рідна школо!

    ВідповістиВидалити
  3. Лише вчора ми ішли у перший клас,а сьогодні уже випускники.Як скоро промайнув час аж не віриться.Ці прожиті моменти у школі назавжди залишуться у моєму житті,адже тут пройшло моє дитинство і тут я маю багато друзів також не забуду хороших вчителів,які давали нам знання.Звичайно я буду сумувати за школою, адже це були найкращі моменти у моєму житті.)))

    ВідповістиВидалити
  4. Уже промайнули 11 років.Скільки пролитих сліз за уроками,сміху,радощів.Час промайнув дуже швидко.Звичайно будемо скучати за уроками,постійними спізненнями Роми Зіньківа та піснями Іри Гордій)Багато незабутніх моментів прожитих з вами,11-А.Скучатиму за школою та за людьми з якими провела багато годин за партою.

    ВідповістиВидалити
  5. Так,так. Уже 11 шкільних років позаду. Дуже сумуватиму за нашим найвеселішим 11-А. Він найкращий. Запізнення Роми незабутні. Особливо на екзамени ДПА.

    ВідповістиВидалити