Дистанційне навчання 8 клас

Практична робота:

«Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду»
Джерела:

Ø Програма Кіностудія (укр.):
Ø відео про Київ: https://youtu.be/zqdqJyXztfA
Ø Київ майбутнього: https://youtu.be/kCH6ZYvxpHs
Ø Звуковий файл: Symfomania_Raskachaem_Etot_Mir_Ariya_Instrumental_Cover_(mp3co.co)
Створення відеокліпу: «Як тебе не любити Києве мій…»
1. (0,5 б) Завантажити програму Windows Кіностудія.
2. (0,5 б) Додати два відеофайли (1 «Відео про Київ.mp4» та 2 «Київ майбутнього.mp4») [Вкладка Головна / кнопка Додати відео і фото]
Яка тривалість кожного відеоролику? Яка загальна тривалість?
3. (0,5 б) Обрізати перші 4 секунди з «Відео про Київ.mp4»
1) Редагування/ Засіб обтинання;
2) Точка початку задати 4 с
3) Зберегти обтинання
4. (0,5 б) Вирізати фрагмент з «Відео про Київ.mp4» починаючи з 1.35 до 2.16
1) Помістити курсор на початок фрагменту, який треба вирізати.
2) Виконати Редагування / Розділити (вкладка Знаряддя для відео)
3) Перемістити курсор в кінець відео фрагменту, який треба вирізати
4) Виконати Редагування / Розділити (вкладка Знаряддя для відео)
5) Виділити фрагмент, який треба вирізати та натиснути на клавіатурі кнопку Delete.
5. (0,5 б) Вирізати фрагмент з «Відео про Київ.mp4» починаючи з 3.18 до 3.31 (кінець відео про Київ)
6. (0,5 б) Задати пришвидшення 1.5х відео фрагменту з 0.14 до 0.29
1) Помістити курсор на початок фрагменту
2) Виконати Редагування / Розділити (Знаряддя для відео)
3) Перемістити курсор в кінець відео фрагменту
4) Виконати Редагування / Розділити (Знаряддя для відео)
5) Виділити фрагмент, Редагування/ Швидкість 1.5х
7. (0,5 б) Задати пришвидшення 1.5х відео фрагменту з 0.40 до кінця фрагменту
8. (0,5 б) Задати пришвидшення 1.5х відео фрагменту з 1.13 до кінця фрагменту
9. (0,5 б) Вирізати фрагмент з починаючи з 1.58 до кінця фрагменту
10. (1 б) На початку «Відео про Київ.mp4» додати Підпис «Як тебе не любити Києве мій» та задати ефект на текст. (тип шрифту: Segoe Script)
11. (1 б) До кожної частинки фрагментів «Відео про Київ» задати ефекти переходів (довільні)
1) Помістити курсор на початок фрагменту
2) Вкладка Анімація, обрати ефект переходу
12. (0,5 б) До фрагменту, який починається з 0.15.00 до 0.17.00 задати Візуальний ефект чорно-білий
1) Помістити курсор на початок фрагменту
2) Виконати Редагування / Розділити (Знаряддя для відео)
3) Перемістити курсор в кінець відео фрагменту
4) Виконати Редагування / Розділити (Знаряддя для відео)
5) Вкладка Візуальні ефекти, обрати ефект.
13. (2 б) Другий відеоролик «Київ майбутнього.mp4» самостійно скоротити з 3 до 1.30 хвилини (приблизно): вирізати частини (обрати довільно) та задати прискорення 1.5х, тим частинам, які лишились. Додати до нього заголовок «Київ майбутнього…». Додати ефекти переходів та візуальні ефекти.
14. (1 б) В кінці додайте титри:
Змонтував (змонтувала):
Прізвище та ім’я
8- __ клас
Дата (__.04.2020)
15. (1 б) Накласти звук.
16. (1 б) Збереження (зберегти до себе в папку; у папці має бути два файли):
1) Збережіть проект «Мій Київ.wlmp»; показати роботу вчителю.
2) Зберегти фільм / Комп’ютер / «Мій Київ.mp4»
Відеокліп розмістити на гугл диску, посилання надати вчителю

21.04 -27.04
1.Опрацювати матеріал презентації.
2.Головне записати у зошит
3.Пройти тестування (Увага! Тестування пройти до 27.04)
https://naurok.com.ua/test/join

Тема: Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів

1. Опрацюйте конспект уроку (натисніть на посилання)
2. Практичне завдання
Практичне завдання (на вибір учня/учениці)
Інструктаж із техніки безпеки
Завдання 1. Мої захоплення (12 балів)
Засобами сервісу Google Сайти створіть сайт про власні захоплення. Матеріали, які вам знадобляться для додавання на веб-сторінки, збережіть у відповідній папці.
На головній сторінці розмістіть вступ та додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких детальніше опишіть свої три захоплення, проілюструйте їх зображеннями чи додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Завдання 2. Рідкісні тварини (12 балів)
Засобами сервісу Google Сайти створіть сайт про рідкісних тварин. Матеріали, які вам знадобляться для додавання на веб-сторінки, збережіть у відповідній папці.
На головній сторінці розмістіть вступ та додайте зображення. Створіть інші три веб-сторінки, на яких подайте відомості про трьох тварин, проілюструйте їх зображеннями чи додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Посилання на сайт надіслати вчителю

Немає коментарів:

Дописати коментар